Aki figyeli a Rumbumm videók színes kavalkádját, annak bizonyára nem ismeretlen a Janika név. Ő az, aki olyan könnyedséggel kapta magára a "Marketinges" becenevet, mint könnyűvérű lány a nercbundát. Becsületére legyen mondva, nem is hagyta annyiban a dolgot: újabb videót küldött nekünk, ahol barátai társaságában Hollandia felé veszik az irányt. A Rumbumm útifilmből megtudhatjuk, hogy bizony a magyar embernek a holland éjszaka egyet jelent a pusztával, hogy mi is a "Hotel Rácsos", és hogy húsz deka 270 forintba kerül. Nem világos? Nézzétek meg Janika road-movie produkcióját:
Oké, hazudtunk. Most sem lett világosabb. Ám az a tény, hogy Janika olyan erővel nyomatja a Night szelet életérzést, mintha Pulitzer díjat remélne, mindenképpen örvendetes. Különösen kedves nekünk az amatőr utcai kutyaviadal (2:05-nél) képsora, ahol a kameraman amolyan közvetítői ars poetica jelleggel megmondja az úgyvant: "Ezt csak azért veszem fel, hogy... hogy lásd". Lehetne ezt ugyan szebben kifejezni, de igazabban semmiképp.
Utolsó szavainkat írjuk, amikor a versenyvideók között feltűnik Janika harmadik műve is. Aki szeretne előrerohanni, az megteheti ide kattintva, de mi még várunk kicsit, nyújtjuk az élvezeteket, mint a tantra. Hamarosan újra találkozhattok Marketinges Janikával, aki ismét varázslatos Night szelet promócióval örvendezteti meg a nagyérdeműt. De ez egy másik nap csodája lesz...