Nem kell alkohol, nem kell drog, csak ez a csoki kell - derült ki Tibor monológjából, aki a neki szegezett költői kérdésre vadult meg. A kamera másik végén Marketinges Janika barátunk, akinek lelkességéről ugyebár felesleges ódákat zengeni, tudja már minden kisdobos, hogy milyen is az igazán eredményes úttörő. Szóval jött Tibi, aki megkapta a legegyszerűbb nyitókérdést: "Neked mit jelent az éjszakai bulizás?" Tudniillik Janika ráment csúnyán a Cerbona Night státusz-szimbólum megközelítésére, ezért minden videójában a müzliszeletet hordozza körbe, mint szent ereklyét. Ha lenne müzli-lovagrend, egészen biztosan törtető hősünk érdemelné ki, egyébként meg igaza is, tudja csak meg a nagyvilág, hogy milyen új íz hódít az éjszakában. Ezt támasztja alá Tibor rohama is, aki egészen megbolondul a müzliszelettől, és túlpörögve magyarázza, hogy nem kell semmi serkentő anyag a szervezetébe, csak a Cerbona. Nincs is ennél nagyobb dicséret, mint amikor a reklám megalkotja saját magát. Ami pedig ezek után következik, az a Janika-kultusz, egy kis Rumbumm ajnározással egybekötve. A végén már azt hiszik az emberek, hogy statisztával dolgoztatunk, de nem!
A végén odakerült egy kis vers is:
"Mindig egyél Cerbonát,
Hogy jobb legyen az éjszakád"
Na, drága, mélyen tisztelt publikum, itt kezdődik a költészet és a marketing közös útja. Semmi cicoma, semmi sallang, csak hatásos, egyenes üzenet a célcsoport arcába, finom, rímre hajazó, hasonló hangalakú szavakkal megfűszerezve, a bontakozó költészet élményét adva ezzel a vásárlóerőnek. Nem is tudunk már erre mit mondani, egyszerűen bírjuk Janikát, megédesíti napjainkat, ő a Rumbumm saját bejáratú kis müzliszelete. Legyen szép mindenki péntek estéje, küldjétek az anyagokat, legyen a verseny utolsó hajrája legalább olyan szórakoztató, mint Tibor őrülete és Janika versikéje. Köszönjük srácok!